Du er her

Kontakt os

Brug gerne nedenstående formular til at kontakte os. Vi bestræber os efter at besvare din henvendelse inden for 1-2 hverdage.

Besøgsadresse

Team Olivia Danmark
Hørkær 20, 2. sal
2730 Herlev
Telefon: +45 88 88 71 71
E-post: info[snabela]oliviadanmark.dk
Find os

Postadresse

Team Olivia Danmark
Hørkær 20, 2. sal
2730 Herlev

 

Direktion

Claus Fibiger

Claus Fibiger

Adm. direktør

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg startede i Team Olivia i September 2020. Inden Team Olivia kommer jeg fra en dansk installatør og service virksomhed, der også var på en strategisk rejse. Tidligere har jeg i mange år været en del af en svensk koncern inden for service branchen. Jeg er uddannet cand.merc i forretningsudvikling og startede oprindeligt mit arbejdsliv som konsulent.

Team Olivia er, for mig, det perfekte mix mellem en stor koncern og mange mindre virksomheder, der alle er på en udviklingsrejse. Dagligt gør alle vores medarbejdere en stor forskel i deres arbejdsdag for at hjælpe mennesker med at gøre deres liv bedre. Det er en vigtig rolle Team Olivia indtager i vores samfund, og det er en stor tilfredsstillelse at være en del af. Samtidig er det stærkt motiverende at være en del af en koncern med dygtige kollegaer i såvel Danmark, som Sverige og Norge.

Jeg bor i Hillerød med mine tre børn.

Jonas Jørgensen

Jonas Jørgensen

Økonomidirektør

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg har været i Team Olivia siden december 2013. Før da var jeg revisor i både små revisionsvirksomheder såvel som i de helt store. Det har givet mig en enorm faglig udvikling, hvor jeg samtidig læste HD i Regnskab og Økonomistyring samt cand.merc.aud.

Team Olivia giver mig muligheden for at kombinere mit engagement for høj faglig udvikling og kvalitet med menneskelige og forretningsmæssige aspekter. Jeg arbejder med alle vores danske selskaber i tæt samarbejde med vores svenske ejere og søsterselskaber.

Det er en på samme tid spændende, energisk, udfordrende og empatisk organisation, som jeg dagligt glæder mig over at være en del af.

Jeg bor i Frederikssund med kæreste og tre børn.

HR & Marketing

Kristine Stavik

Kristine Stavik

HR-chef

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg er uddannet i Organisation og Ledelse på CBS og som coach hos NLP-huset.

HR og rekruttering har været en del af min hverdag i mere end 10 år.

Sammen med de danske virksomheder i koncernen, er det mit ansvar, at sikre at vi overholder alle de ansættelsesretslige forpligtelser overfor medarbejderne.

HR driver også det overordnede kvalitetsarbejde, hvor vi stræber imod udvikling og en højere kvalitet i alle aspekter af virksomhedens drift.

Privat bor jeg i Holbæk med min mand og vores tre børn.

Dorthe Linde Danielsen

Dorthe Linde Danielsen

HR konsulent

[javascript protected email address] + 45 88 88 71 71

Jeg har en kandidat i Kommunikation og Arbejdslivsstudier fra Roskilde Universitet.

Jeg startede min HR karriere som praktikant i Olivia Danmark i august 2014, og har siden arbejdet inden for HR-området i tiltagende grad. I april 2020 vendte jeg ”hjem” og arbejder nu som HR Konsulent i Team Olivia, med primær tilknytning til datterselskabet Focus People.

Privat bor jeg i Frederikssund med min kæreste, vores to børn og vores hund Walter.

Mette Truelsen

Mette Truelsen

HR Elev

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg har været HR-elev i Team Olivia siden marts 2019.

Som HR-elev er mit primære fokus at styre vores HR-indbakke, sørge for at vores medarbejdere har modtaget og underskrevet deres kontrakter, og supportere både kolleger og hjælpere når det kommer til de overenskomstretslige forhold vi opererer under.

Derudover har jeg også ansvarsområder indenfor vores forsikringer, bilpark og mange andre administrative opgaver.

 

Julie Jakobsen

Julie Jakobsen

HR Elev

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg har været HR-elev i Team Olivia siden september 2019.

Som HR-elev er mit primære fokus at styre vores HR-indbakke, sørge for at vores medarbejdere har modtaget og underskrevet deres kontrakter, og supportere både kolleger og hjælpere når det kommer til de overenskomstretslige forhold vi opererer under.

Derudover har jeg også ansvarsområder indenfor vores forsikringer, bilpark og mange andre administrative opgaver.

Privat bor jeg sammen med min mand og vores søn.

Mads Noye

Mads Noye

Administrations- & Receptionselev

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg har været administrations- & receptionselev i Team Olivia siden september 2020.

Min primære funktion er at varetage telefonen og vores generelle mails, så alle der kontakter os bliver henvist til den rette person.

Derudover står jeg for alle småtingene på kontoret, samt diverse administrative opgaver.

Privat bor jeg i en lejlighed på Nørrebro, omgivet af planter og instrumenter.

Jeanette Vincent (på barsel)

Jeanette Vincent (på barsel)

Marketingkoordinator

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg har en Professionsbachelor i International Salg & Marketing og har været ansat i Olivia Danmark siden starten af 2016, hvor jeg var salgs- og marketingkoordinator. Fra januar 2020 er jeg blevet en del af Team Olivia, hvor jeg er ansvarlig for marketing for vores virksomheder. Jeg planlægger bl.a. deltagelse på messer, arrangerer faglige seminarer, opdaterer hjemmesider og sociale medier og så udarbejder jeg grafiske materialer.

Privat bor jeg sammen med min kæreste Alexander, min søn og min hund på Frederiksberg. Jeg har en fortid som barista og nyder derfor at lave en god latte derhjemme og tage med på en lang gåtur.

Nicoline Birkelund Nielsen

Nicoline Birkelund Nielsen

Marketingkoordinator

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg er trådt ind som barselsvikar for Jeanette i april 2020, hvor mine primære opgaver er at planlægge faglige seminarer, opdatere hjemmesider og sociale medier samt udarbejdelse af grafisk materiale.

Jeg har en uddannelse i Marketing Management og jeg har i de sidste 6 år arbejdet med salg og marketing indenfor hotelbranchen.

Oprindeligt kommer jeg fra Nordjylland, men jeg har kaldt Frederiksberg mit hjem siden 2012. Jeg elsker at rejse og møde nye kulturer og jeg har tidligere boet 4,5 år i udlandet, hvoraf de 2,5 år var på havet.

Økonomi

Berit Jakobsen

Berit Jakobsen

Regnskabsansvarlig

[javascript protected email address] +45 25 94 45 81

Efter at have arbejdet med økonomi en del år i rejsebranchen, kom jeg i Januar 2014 til Team Olivia.

Udover at jeg er regnskabsansvarlig for datterselskaberne Olivia Danmark og Focus People, så har jeg gennem alle årene arbejdet meget indenfor BPA området, og har dermed fået en specielt stor viden indenfor det felt.

Fritiden nyder jeg med familie og venner. Jeg er naturelsker, er glad for at ro kajak og danse.

Maj Britt Raavig

Maj Britt Raavig

Controller

[javascript protected email address] + 45 71 99 30 42

Arbejder som Controller, med ansvar for budgettering, opfølgning og rapportering til Sverige.

Er DPC, som står for Team Olivia persondata og er den hjælpende hånd til vores DPO i Sverige.

Katja Phillip

Katja Phillip

Lønansvarlig

[javascript protected email address] + 45 88 88 71 71

Som lønansvarlig er jeg en del af økonomiteamet i Team Olivia.  

Jeg har ansvaret for lønningerne til hjælpere og funktionærer i Oliva Danmark, funktionærerne i Team Olivia og Focus People. Daglig support til teamledere og hjælpere omkring lønspørgsmål. Indberetning af SKAT, statistikker, afstemninger og fakturering.

Jeanette Natalia Holmen Emde

Jeanette Natalia Holmen Emde

Regnskabsmedarbejder

[javascript protected email address] +45 25 94 22 85

Som regnskabsmedarbejder er jeg er en del af økonomiteamet i Team Olivia.

Jeg arbejder med forskellige opgaver i dagligdagen, blandt andet kreditorbogholderi, hvor jeg holder styr på vores leverandører og leverandørfakturaer, samt debitorbogholderi, hvor jeg holder styr på vores kunder. Derudover håndterer jeg udlægsafregninger, anlægsaktiver, daglig bogføring, samt søgning af refusion ved sygdom og barsel.

Fritiden nyder jeg med min familie, min mand, vores børn, hund og gode venner. Bor i landlige omgivelser på Midtsjælland, hvor frisk luft og gåture i skoven er en del af hverdagen.

Jeannette Guldbæk Jensen

Jeannette Guldbæk Jensen

Regnskabsmedarbejder

+45 88 88 71 71
Lene Metha Falkedal

Lene Metha Falkedal

Lønmedarbejder

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg ansat i et lønteam, som er en del af økonomiteamet i Team Olivia

Som lønmedarbejder har jeg ansvaret for lønningerne til hjælpere, der er ansat til at hjælpe borger med en bevilget BPA (Borgerstyret Personlig Assistance).

Jeg håndter forskellige opgaver så som at supportere teamledere og hjælpere omkring lønspørgsmål, indberetning af SKAT, afstemninger og fakturering.

Derudover har jeg ansvar for indberetning og søgning af refusion ved sygdom og barsel for Team Olivia, Olivia Danmark, BPA samt Focus People.

Jacob Lind Lindbaum

Jacob Lind Lindbaum

Lønmedarbejder

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg er en del af lønteamet i Team Olivia, hvor jeg sidder og fokuserer på vores datterselskab Focus People.

Jeg er uddannet butiksassistent, men har efterfølgende valgt at gå ind i branchen løn og regnskab.

Jeg har ansvaret for lønningerne til vores hjælpere hos Focus People. Jeg sidder til dagligt og arbejder med lønbehandling, fakturering og afstemninger.

Til dagligt bor jeg sammen med min kone og vores lille hund. Derudover dyrker jeg fodbold 4 gange om ugen i Ledøje Smørum Fodbold.

Nadia Breil Devine

Nadia Breil Devine

Regnskabsmedarbejder for BPA

[javascript protected email address] 88 88 71 71

Jeg er ansat som Regnskabsmedarbejder indenfor BPA-området (Bogerstyret Personlig Assistance) pr. august 2020. Min opgave er at få struktureret alle elementerne der er inden for området, således at vi kan opnå det bedst mulige samarbejde med borgerne, hjælperne og kommunerne

Jeg har 16 års erfaring med regnskab, jeg har altid været god med tal og fandt dermed vejen til regnskab. I mine tidligere virker har jeg arbejdet med regnskab indenfor detail, retail og bil-import, så derfor er det nu rigtig spændende at komme indenfor en branche der arbejder med omsorg og stræber efter en bedre/nemmere hverdag for borgere der har brug for en ekstra hånd.

Privat bor jeg sammen med min 2 dejlige børn i Ballerup. Meget af tiden går sammen med mine børn og min kæreste (og hans børn), udover det elsker jeg at gå ture, lave mad og tilbringe tid med min familie og  mine venner.

IT

Povl K. Andersen

Povl K. Andersen

IT-chef

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg har i mange år arbejdet med IT, primært i analysebranchen, i nordisk og globalt regi. Det var en spændende afveksling i 2011 at komme til Team Olivia. Her har mennesket en central plads, hvilket fylder alle dele af virksomheden, internt som eksternt, og der er nærhed kombineret med dedikeret professionalisme i hverdagen.

Lige siden starten har jeg nydt at arbejde med strategiske og operationelle IT-projekter. Som chef for en IT-afdeling med to medarbejdere, eksterne konsulenter og adskillige leverandører er der konstant nye udfordringer og tiltag, for sikre at IT understøtter alle bedst muligt.

Miodrag Dimitrijevic

Miodrag Dimitrijevic

IT Konsulent

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg er uddannet IT ingeniør fra Ingeniør Højskolen i Ballerup, og har i mange år arbejdet med softwareudvikling.

Siden november 2018 har jeg været ansat hos Team Olivia som IT Konsulent/Supporter.

Min fritid bruger jeg på familie og venner, fisketur når der er mulighederne til.

Carsten Jensen

Carsten Jensen

IT-supporter

[javascript protected email address] +45 88 88 71 72

Jeg har været hos Team Olivia siden 2014 hvoraf de 2 første år var som IT-konsulent.

Siden blev jeg fastansat og jeg må sige det er en fantastisk arbejdsplads, fyldt med søde og rare kollegaer og et dejligt arbejdsmiljø.

Til dagligt passer jeg support-funktionen for både interne og eksterne medarbejdere.

Jeg har arbejdet med IT-support i mange år og har altid haft interessen, som startede som en hobby.

I fritiden står den på min søde kone, den lunefulde kat og vores dejlige sommerhus nær Kalundborg.

TOKU

Mads Lawaetz

Mads Lawaetz

Chef for TOKU & udviklingskonsulent

[javascript protected email address] +45 29 80 46 82

Mit faglige virke har sit udgangspunkt i en socialrådgiveruddannelse, en del systemisk uddannelse og 25 års arbejde med mennesker, der oplever udfordringer i alle afskygninger lige fra angst, misbrug, fysiske og psykiske udfordringer, vrede, kriminalitet og meget mere.

Alle de mennesker, jeg er stødt på professionelt og privat, har været med til at vise mig, at det er vigtigt i kontakten til de mennesker, vi møder i livet, at finde fælles arenaer for vores kommunikation, som kan udvikle og være med til at åbne veje for deltagelse og medejerskab i tilværelsen. For mig er det centralt, at vi alle træffer valg, der leder os ind i livet, og at disse valg, tegner os som mennesker. Vi kan sammen udforske og bruge både valg og vilkår i vores søgen efter nye veje i livet.

Therese Bjerre

Therese Bjerre

Udviklingskonsulent & socialrådgiver

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Mit Navn er Therese, jeg er uddannet socialrådgiver og Metakognitiv terapeut. Jeg har i mange år arbejdet med mennesker, der har haft brug for ekstra støtte i deres hverdag.

Jeg er optaget af arbejdet med udvikling af potentialer og ressourcer hos den enkelte og i familien. Jeg er optaget af vores tankers indvirkning på vores psykiske trivsel. Jeg arbejder dagligt med mennesker der er i psykisk mistrivsel og min erfaring viser mig, at den metakognitive metode kan være med til at skabe væsentlige forbedringer i det enkelte menneskes psykiske trivsel. Jeg tror på, at man står stærkere i fællesskabet og at alle menneskers valg her i livet giver mening for den enkelte, når de træffes. Min erfaring har lært mig, at ikke alle går den lige vej, men at nogen mennesker har brug for ekstra læring og indsigt for at finde frem til de muligheder og ressourcer de reelt indeholder. Jeg tror på, at det er i relationen vi skaber det største rum for udvikling sammen med det enkelte menneske.

Jeg har erfaring fra det kommunale som sagsbehandler og i det private som medejer af et bosted for anbragte unge udenfor hjemmet. Jeg har kendskab til arbejdet under kommunale rammer, krav og lovgivning, hvordan det er at være en familie i systemet, forældre til en anbragt ung/barn og hvordan det er at være et mennesker der har svært ved at finde vejen til uddannelse eller job.

Tobias Hasselby Nielsen

Tobias Hasselby Nielsen

Psykolog og udviklingskonsulent

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Jeg er uddannet psykolog fra Københavns Universitet, og har i mange år arbejdet med udvikling, læring og ungdomslivet, både som facilitator, coach og procesleder. Jeg har været frivillig ungerådgiver i Headspace på Nørrebro, og er trænet facilitator hos True North, hvor jeg har flere års erfaring med at skabe aktive, udviklende og interagerende læringsprocesser.

Jeg er især optaget af samtaler, og hvordan vi i samtaler med andre bliver klogere på os selv, og lærer af hinanden. Jeg tror på, at vi udvikler os allermest når vi ’læner’ os ind i fællesskaber, og lærer hinanden at vi ikke skal håndtere alle udfordringer og tilværelsesprojekter alene.

Henriette Marvig

Henriette Marvig

Socialfaglig koordinator & mentor

[javascript protected email address] +45 88 88 71 71

Mit professionelle udgangspunkt har afsæt i en bred erhvervs- og uddannelsesmæssig erfaring. Jeg har en HD fra CBS, er uddannet idrætslærer og har 8 års erfaring med at arbejde med mennesker bl.a. som ungerådgiver, samtalegruppeleder, mentor og idrætsinstruktør for fængselsindsatte. Al den erfaring har jeg valgt at kombinere med en socialrådgiveruddannelse.